Call Support

Απευθύνεται σε εταιρίες οι οποίες θέλουν να καλέσουν τεχνική βοήθεια όταν το έχουν ανάγκη με σκοπό την παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση του προβλήματος.

Remote Support

Η υπηρεσία παρέχει την δυνατότητα on line σύνδεσης μέσω διαδικτύου με το σύστημα που χρειάζεται υποστήριξη. Παράλληλα υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.

Onsite Support

Η μετάβαση στην έδρα σας απαιτείται όταν προκύπτουν προβλήματα που απαιτούν την παρουσία τεχνικού, όπως προβλήματα hardware ή καλωδιώσεων.

Preventive Support

Θεωρούμε ότι είναι σκόπιμη η παρουσία τεχνικού τουλάχιστον μια φορά το μήνα για θέματα Η/Υ ή server. Έτσι θα έχετε την καλύτερη εκμετάλλευση της υποδομής σας.

Απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη

Παρατηρείτε ότι ο υπολογιστής σας δεν ανταποκρίνονται ή κολλάνε οι εφαρμογές και τα προγράμματα που χρησιμοποιείται;
Μπορούμε να σας βοηθήσουμε με την απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη στον υπολογιστή σας χρησιμοποιώντας ασφάλεια 256bit κρυπτογράφησης και να δώσουμε μια άμεση λύση στο πρόβλημα σας χωρίς αναμονές.

Το μόνο που θα χρειαστεί είναι να κάνετε λήψη ενός προγράμματος. Κατά την εκτέλεση θα δείτε έναν μοναδικό κωδικό ID. Στην συνέχεια μας το γνωστοποιείτε και έτσι μας δίνετε πρόσβαση στον υπολογιστή σας.

Για προβλήματα που αφορούν το υλικό του υπολογιστή σας δεν μπορεί να γίνει επισκευή ή επίλυση του προβλήματος. Η απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη αφορά ΜΟΝΟ το λογισμικό και ότι άλλο σχετίζεται με αυτό. Αν προκύψει η ανάγκη μπορείτε να κλείσετε ραντεβού για επιτόπιο έλεγχο.

Ammyy

AnyDesk

TeamViewer