Frequently Asked Questions (FAQ)

Δεν βρήκες την απάντησή σου? Ρώτα μας!

Επικοινώνησε μαζί μας για ότι θέλεις να ρωτήσεις και δεν βρήκες την απάντηση που θέλεις .

  • Τι καλύπτει η εγγύηση;

    Σας προσφέρουμε 1 έτος εγγύηση για την αλλαγή σκληρού δίσκου ή συστήματος ψύξης. Οι υπόλοιπες επισκευές καλύπτονται από εγγύηση 3 μηνών. Δεν παρέχουμε εγγύηση για υπηρεσίες ή για εγκατάσταση λογισμικού συμπεριλαμβανομένης της εγκατάστασης λειτουργικού συστήματος και του λογισμικού αφαίρεσης ιών. Η εγγύηση που σας προσφέρουμε αφορά τα ανταλλακτικά που σας έχουμε εγκαταστήσει. Από την εγγύηση δεν καλύπτονται οι βλάβες από χτύπημα, σπασίματα, νερό (υγρασία) ή φυσική φθορά.

  • Πόσο διαρκεί η επισκευή;

    Ο χρόνος για την αποκατάσταση της κάθε βλάβης ποικίλει. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ενημερωθείτε, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

  • Σε περίπτωση που επισκευάσω την συσκευή μου θα χάσω τα δεδομένα μου;

    Στις περισσότερες επισκευές δεν επηρρεάζονται τα δεδομένα σας καθώς γίνεται απλά αντικατάσταση του ελλατωματικού – προβληματικού ανταλλακτικού με καινούριου. Στις περιπτώσεις εκείνες που η βλάβη οφείλεται σε θέματα λογισμικού φροντίζουμε για τη λήψη backup των δεδομένων σας. Βέβαια είναι πάντα μια καλή ιδέα να κρατάτε τακτικά backup τα δεδομένα σας.

  • Χύθηκε υγρό στον υπολογιστή μου. Μπορεί να επιδιορθωθεί;

    Αυτό εξαρτάται από την ποσότητα του υγρού που χύθηκε, και μέχρι που ακριβώς έφτασε. Αν ο υπολογιστής δεν ανάβει υπάρχει πολύ μεγάλη πιθανότητα να έχετε πρόβλημα στη μητρική λόγω βραχυκυκλώματος. Σε οποιαδήποτε περίπτωση μετά από πτώση υγρών σε ηλεκτρονικό υπολογιστή θα πρέπει το σύστημα να ελέγχεται από εξειδικευμένο τεχνικό.

  • Πόσο πιθανό είναι να χαλάσει ένας καινούριος υπολογιστής;

    Πολύ. Μην απορείτε και μην τρομάζετε.  Όλα τα μηχανήματα χαλάνε γιατί να μη χαλάσει και ο υπολογιστής. Το ότι είναι καινούριος δε σημαίνει ότι δε χαλάει. Αν δεν είναι δική σας υπαιτιότητα τότε θα φταίει ο πάροχος ρεύματος (απότομη πτώση τάσης) ή ο κατασκευαστής (κατασκευαστικό λάθος). Γι’ αυτό και οι συσκευές συνοδεύονται από εγγύηση.

  • Ο υπολογιστής μου δεν ανοίγει, τι να κάνω;

    Ελέγξτε πρώτα το καλώδιο τροφοδοσίας του υπολογιστή για να βεβαιωθείτε ότι σίγουρα είναι συνδεδεμένο στην πρίζα. Κατόπιν ελέγξτε τον διακόπτη του τροφοδοτικού σε υπολογιστή με πύργο (tower). Αν χρησιμοποιείται πολύπριζο ελέγξτε τον διακόπτη του. Σε περίπτωση που εξακολουθεί να μην ανοίγει καλέστε μας.

  • Η οθόνη μου βγάζει ένα μήνυμα 'no signal', τι πρέπει να κάνω;

    Βεβαιωθείτε ότι η οθόνη είναι σωστά συνδεδεμένη στο πίσω μέρος της οθόνης καθώς και στο πίσω μέρος του υπολογιστή. Εάν η οθόνη φαίνεται να είναι σωστά συνδεδεμένη, βεβαιωθείτε ότι το καλώδιο δεν είναι χαλαρό.

    Εάν η βλάβη συνεχίζετε, καλέστε μας.


About us

Πεδίο δράσης μας είναι η κατασκευή και προώθηση ιστοσελίδων, η φιλοξενία τους καθώς και η τεχνική υποστήριξη της εταιρίας σας.

Get In Touch

Ηράκλειο Αττικής

(+30) 212 100 4800

(+30) 694 8888 640

info@netkey.gr

www.netkey.gr

Join Our Community

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα.

Search

X

Copyright

Sorry, something went wrong....